شرکت آرسین ارائه دهنده مشاوره و خدمات voip و ارائه راهکارهای تخصصی در این زمینه است.  پیاده سازی اصولی voip یکی از مهمترین دغدغه‌های کارفرمایان است. ما این دغدغه‌‎ها را تا حد امکان کم کرده ایم.  ما با تکیه بر کارشناسان متخصص و متعهد، آماده ارائه خدمات پشتیبانی voip و پشتیبانی آن هستیم. جدا از تخصص و مهارت، تمرکز اصلی ما روی جلب رضایت مشتری بوده و سرویس های پیاده سازی شده متناسب با نیاز های شرکت شما ارائه خواهند شد.

خدمات ویپ در اصل همه سرویس‌هايي است كه يك شركت مرتبط با راه اندازی ویپ برای پیاده‌سازی این خدمت به مشتریانش ارائه می‌دهد. خدمات پشتیبانی VoIP شامل نصب و راه اندازی و در نهایت پشتیبانی و اضافه کردن خواسته های کارفرماست. شرکت های ارائه دهنده این خدمات باید با مشاوره صادقانه و دلسوزانه بهترین سرویس را به شرکت ها و سازمان ها ارائه دهند.

VoIP چگونه کار می‌کند؟

در ابتدا خط های آنالوگ مخابراتی و یا اینترنتی (سیپ ترانک) به این سیستم متصل می‌شوند. سپس سیستم ویپ سیگنال های آنالوگ (در خطوط آنالوگ) را به دیجیتال تبدیل کرده و مدیریت این خطوط و همچنین داخلی ها را بر عهده می‌گیرد.  از اینجا به بعد اینکه چه تماسی به چه مقصدی هدایت شود و همچنین نحوه خروج تماس ها از مرکز تلفنی همگی بر عهده سیستم تلفنی ویپ است.

پشتیبانی VoIP چقدر هزینه بردار است؟

  از آنجا که VoIP یک سیستم تلفن مدرن است، همیشه در قیاس با سیستم های تلفنی گذشته می تواند در صرف هزینه برای سازمان ها صرفه جویی کند. در واقع این سیستم یک دستگاه یا تجهیزات خاصی نیست که در بازار پیدا و آن را خریداری کنید. با این حال، همانند بسیاری از خدمات حوزه فناوری اطلاعات، هزینه خدمات ویپ هم می تواند متفاوت باشد. همه اینها به انتخاب دقیق و شفاف سازی خواسته های شما هنگام خرید بستگی دارد. اگر نمی‌دانید که دقیقا از خدمات voip چه می‌خواهید می‌توانید با مشاورین آوش نت در ارتباط باشید تا با مشخص کردن دقیق نیازهایتان بهترین پیشنهاد و هزینه را به شما بدهند

امکانات و خدمات voip چیست؟

سیستم ویپ دارای امکانات متنوعی دارد که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم

                                                                                              

چرا آرسین سافت را برای خدمات تلفن ویپ انتخاب کنیم؟

آرسین سافت یکی از شرکت‌های فعال در زمینه راه اندازی سیستم‌های تلفنی مبتنی بر شبکه VOIP تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری و کسب اعتماد آن‌ها خواهد کرد. مجموعه آوش نت در کنار خدمات voip، آموزش کار با این سیستم را هم به شما ارائه خواهد کرد تا مشتریان بتوانند بهترین عملکرد را در زمان پشتیبانی داشته باشند و یا دیگر نیازی به پشتیبانی از طرف هیچ شرکتی نداشته باشند.

پشتیبانی

خدمات VOIP امری بسیار مهم، جهت نگه داری کیفیت و کارایی خدمات انجام شده است، چه بسا خدمات بی‌کیفیت باعث آزرده خاطر شدن کارفرما و پرسنل مجموعه می‌شود، ما به این موضوع کاملا آگاهیم و به همین دلیل پلن های مختلفی را برای پشتیبانی تقدیم شما می‌کنیم، تا با تضمین خدمات خود و پشتیبانی خدمات، حس رضایتمندی را در شما افزایش دهیم.  با پیگیری رضایت شما از نصب و راه اندازی بخشی از پشتیبانی ما انجام می‌شود،  در صورتوجود مشکل، کارشناسان ما جهت عیب یابی اقدام خواهند کرد.